HAKEN, HONDEN EN MEER ---- CROCHET, DOGS, AND MORE




Translate

zondag 28 juli 2013

Gewonnen weggever

Het is alweer een tijdje geleden, maar voor mijn vakantie had ik de weggever van Hurms gewonnen. Ik had haar al laten weten dat het wegens mijn vakantie even kon duren voor ik erover zou bloggen, maar nu is het dan zover! :-)


Wat een gezellig, kleurig pakket! Versierde knijpers, een setje kaarten (eentje heb ik al gebruikt :-)), een mooie kaart en een aantal leuke 'versierselen'.

Hier zie je dat wat beter hoop ik: een blauwe ring, roze oorhangers en gele haarspeldjes met bloemetjes. Ik denk dat ik wel een meisje weet dat die spulletjes leuk zal vinden :-)
De knijpers ga ik op mijn wasrek zetten denk ik. Gewoon gezellig tussen alle gewone knijpers :-)

Hier zie je een stukje van de envelop. Ik vind die tape echt heel erg leuk!

Bedankt, Hurms! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat! I would love you to leave a message!