HAKEN, HONDEN EN MEER ---- CROCHET, DOGS, AND MORE




Translate

vrijdag 4 oktober 2013

Muts met oorflappen

Op bestelling van een vriendin voor haar man een op maat gemaakte muts gehaakt. Zijn hoofdmaat is namelijk zo groot dat hij bijna geen mutsen kan kopen.


Ik ben uitgegaan van dit patroon van Drops, maar moest zoveel aanpassen dat ik hem eigenlijk maar zelf heb bedacht. De muts is gemaakt van Paris Drops katoen, ja katoen, op speciaal verzoek omdat de drager niet tegen wol of acryl kan, en met haaknaald 5.


En nu maar hopen dat de muts inderdaad past en prettig draagt! :-)


4 opmerkingen:

  1. Owwwwww die is cooooooool :-) .... spannend of hij past meis!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is wel heel leuk geworden, ik hoop dat 'ie past!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleuren zijn door de klant gekozen en ik vind ze mooi. Mannelijk maar toch niet saai door die roestoranje streep.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super oorflappenmuts, alleen géén geel.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat! I would love you to leave a message!