HAKEN, HONDEN EN MEER ---- CROCHET, DOGS, AND MORE




Translate

zondag 1 maart 2015

Capuchonsjaals en nogmaals Maddies dekentje

Ik had voor mijn Amerikaanse vriendin ook nog twee 'capuchonsjaals' (hooded scarf) gemaakt. Ze had er al eentje van een tijd geleden, die ze 'babushka' noemt omdat ze zichzelf zo'n Russisch omaatje voelt, en wilde er graag nog een in wat gedektere kleuren. De andere vond ze ook erg leuk, en haar dochter heeft die ingepikt :-)







Voor de capuchon heb ik het patroon van de 'Laila Hooded Scarf' gebruikt, maar de sjaal zelf is gewoon een granny. Omdat ik het uit de losse hand heb gemaakt, en volgens mij ook een andere maat haaknaald (wel het zelfde acrylgaren, mijn resterende bollen Fenna) zijn ze tamelijk verschillend geworden.

En hier zien we dan dame Maddie, gewikkeld in haar dekentje:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat! I would love you to leave a message!