HAKEN, HONDEN EN MEER ---- CROCHET, DOGS, AND MORE




Translate

zaterdag 27 april 2013

Garenorganisatie, genaaide tas en gehaakte bloem

Ik heb zo langzamerhand een aardige voorraad garen en ik moest nodig een manier verzinnen om het op te bergen. Ik heb geen aparte handwerkkamer, de hoek achterin de kamer functioneert als zodanig. Ik heb twee flinke, leuk gedecoreerde archiefdozen gekocht waarin nu de acrylgarens zitten.

In het doorzichtige krat zit mijn dunnere katoen en in een ander kratje (niet zichtbaar) zit het dikkere katoen (Creative Cotton en een restant Paris Drops).
De tas links is een naaitas die ik een paar jaar geleden heb gemaakt. Ben ik best trots op om eerlijk te zijn.



Op deze foto zie je hoe alles gerangschikt is op mijn naaikast.
Dan nog even wat haakwerk. Gisteravond zin in wat eenvoudigs en ik koos deze bloem die ik op het blog van Lindevrouw tegen was gekomen.
 Ik vind het een erg leuk patroon, en je kan hem zo groot maken als je zelf wil! :-)


Over time I have accumulated rather a stash of yarn and I needed to find a way to stash it. I don't have a separate craft room, a corner of the room serves as craft corner. I bought two rather large nicely decorated cardboard boxes and put the acrylic yarn into them. You can see them in the first picture.
The plastic box has my thinner cotton yarn, and another plastic box keeps the thicker cotton (like Creative Cotton and some Paris Drops).
The bag on the left is a sewing bag I made a couple of years ago. To be honest I'm pretty proud of it.

On another pic you can see how the boxes are now arranged on my sewing cabinet.

Then some crochet work. Last night I felt like something simple and I chose this flower I found on Lindevrouw's blog (It's in Dutch but it also has pics). I love that pattern, you can make it as big as you want! :-)


-------------------------------------------

8 opmerkingen:

  1. je hebt weer je best gedaan..is leuk..en die hoek ziet heel netjes uit...ik moet zelf zien de beetjes garen op te maken

    bedankt voor het reageren...leuk en aardig
    groetjes uit arnhem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie tas en zo mooi afgewerkt met lekker veel vakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het was een heel werk, die vakjes moesten geperst worden, en alles gevoerd ook nog! :-)

      Verwijderen
    2. Hoi hoi, ik vind de tas geweldig leuk! Kan ik dat patroon ergens vinden?
      Groet, pauline

      Verwijderen
  3. Such a pretty flower! I like the button detail you have added :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supertas! En wat fijn als het allemaal zo lekker opgeruimd is hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh die tas ! Ben nog steeds op zoek naar zoiets voor mijn haakspulletjes mee naar de tuin te nemen .
    Ik ben beetje jaloers nu , hihi

    En die bloem is geweldig mooi geworden !

    Je plekje ziet er gezellig opgeruimd uit . X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi ik vindt die tas super leuk heb je dat patroon nog zou ik het over kunnen kopen of heb je misschien ergens ge kocht graag waar groetjes jeannine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat! I would love you to leave a message!