HAKEN, HONDEN EN MEER ---- CROCHET, DOGS, AND MORE




Translate

vrijdag 10 mei 2013

uilen-tashanger en gekko nummer 3

Gister heb ik eindelijk een uilen-tashanger afgemaakt waarvan de gehaakte onderdelen al een paar weken lagen te wachten.

Het patroon is van Yarn Artists. Ik heb het een klein beetje aangepast. Ik heb de beide kanten aan elkaar gezet met vasten in plaats van halve vasten; ik heb oogjes gehaakt en er een ander soort hanger aangemaakt. Tenslotte heb ik er een paar leuke lintjes onderaan gemaakt. Ik vind het lastig wat nou de beste manier is om dat te bevestigen. Uiteindelijk heb ik een paar lossen onderaan gehaakt waar de lintjes zijn dubbelgevouwen. Daarna heb ik met naald en draad en twee kleine belletjes de lintjes nog aan elkaar vastgezet.




Verder heb ik vandaag nog een derde gekko afgemaakt, ditmaal in een andere variant Limone Color :-)

Hier kun je het patroon kopen.




Yesterday I finally finished an owl keychain, the parts of whiched I crocheted weeks ago.
The pattern is by Yarn Artists. I adapted it a little bit. I crocheted both sides together with single crochets instead of slipstitches, I crocheted the eyes and put some lovely ribbons on the bottom. I'm still struggling to find the best way to attach these ribbons. In the end I crocheted some chains where the ribbons are folded in half. Then I sewed the ribbons together with two tiny little bells.

Today I also made a third gecko, this time a different variety of Limone Color :-)
You can buy the pattern here.


--------------------------------

7 opmerkingen:

  1. ♥♥♥♥♥♥♥ oooooh, die tashanger is zoooooo leuk ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Ik word weer zoo hebberig he, wat mooi!
    En je gekko is ook zo leuk. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dropjes die gekko's echt te gek!!! Ook een mooie kleur, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ♥♥ crea crea crea..wat mooi zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwwwww je uilenhanger is geweldig, maar ik die gekko die zo gaaaaaaaaaaf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beetje moeite met typen ikke geloof ik hihihihi

      "maar die gekko is zo gaaaaaaaaf :-)"

      Verwijderen
  5. Die gekko blijft superleuk, ook dit exemplaar :-) Mooie tashanger hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik voel nog steeds drang om meer gekko's te maken... Er is er alweer eentje onderweg :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat! I would love you to leave a message!