HAKEN, HONDEN EN MEER ---- CROCHET, DOGS, AND MORE




Translate

zaterdag 16 maart 2013

Nog 'n 'nijntje

Dit nijntje heb ik vandaag afgemaakt. Een vriendin wilde het graag in deze kleur (aubergine) en ik heb zelf gekozen voor de blauwe accenten.

 
Het is weer het patroon van Stephanie Jessica Lau 'Spring Bunny'


Maar ik heb haar een sjaaltje gegeven en een klein bloemetje om haar oor.


Het is de acryl van de Wibra, met haaknaald 4, dus ze is wat groter dan mijn katoenen amigurumi's :-)

I finished this bunny today. It's Stepahnie Jessica Lau's 'Spring Bunny' again, but I provided her with a little scarf and a small flower around her ear. A friend chose this colour ('egg-plant purple') and I chose the blue details. She's made of acrylic yarn with a needle no 4, so she is a little bigger than my cotton amigurumis. :-)

5 opmerkingen:

  1. mooie contrasten zo ♥ lief konijntje

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee wat een leuke kleuren zo, en het is een schatje zeg
    ♥♥♥
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje!! Oeps, ik krijg nu helemaal schuldgevoel, moet er ook nog zoeen maken voor m'n dochter... Na de kralenworkshop maar gauw garen uitzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je allemaal mooie dingen, Marieke! Trouwens, hoe groot / hoog is dit Nijntje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Sigrid :-) Ze is ongeveer 12 cm, inclusief oren is ze 19 cm. Ik heb hetzelfde patroon in wit katoen gemaakt, en dat is een centimeter of 4 kleiner.

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat! I would love you to leave a message!