HAKEN, HONDEN EN MEER ---- CROCHET, DOGS, AND MORE




Translate

vrijdag 15 maart 2013

ontvangen Give-Away!

Ja! Een tijdje geleden had ik zomaar de give-away gewonnen bij Samantha van Creatief met Sam en gisteren lag de envelop in de bus! (Hij was iets vertraagd omdat hij blijkbaar verkeerd was bezorgd, dat had iemand er tenminste op geschreven.)

En kijk, dit zat erin:



Een paar leuke groene onderzetters (lekkere kleurtjes!), een zakje met grappige vlaggetjes, een hardstikke leuke kaart


en een haakboekje! 'Haken voor Mannen' van de Zweedse (in Engeland wonende) hakende man Theo Sundh . Ik heb al gezien dat er wel een aantal leuke patroontjes in staan. Deze is mijn favoriet (ik ben gek op hoeden en petten - misschien ga ik deze wel voor mezelf maken, maar dan in een wat vrouwelijker kleur):



Bedankt, Samantha!

PS Ik was gister pas met donker thuis en kon er dus geen mooie foto van maken, daarom post ik nu pas :-)

Yess! Some time ago I won Samantha's give away at Creatief met Sam and yesterday I found the envelope in my letterbox! (It was a little late because it had been delivered to the wrong address apparently).

Look what was in it: a couple of green coasters (lovely colours!), some funny little flags, a great card and a book 'Haken voor Mannen' (Crochet for men - with patterns for men) by Theo Sundh, a Swedish crocheting bloke living in the UK. There are some nice patterns in there, and this hat is my favourite - I love hats and caps. I may even make this one for myself, but in a more feminine colour :-)

Thanks, Samantha!

PS When I got home yesterday it was already dark so I waited until today to take pictures and post about it. :-)

3 opmerkingen:

  1. wowww feliesss met je mooie prijs
    wat een leuk pakket heb je gekregen zeg

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee van harte gefeliesss met je giga gewedige leuke prijs zeg!
    Geniet ervan.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat! I would love you to leave a message!